d'eau + sucre ... water + sugar is ok?

What oil? Which vinegar? What about sugar?
Post Reply
Nina75
Posts: 170
https://cutt.ly/meble-kuchenne-wroclaw
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

d'eau + sucre ... water + sugar is ok?

Post by Nina75 »

Hello everyone,

I want to know MRR to be on the way to 100% if it is allowed to take a glass of water with white sugar and olive oil for energy simple and correct on the diet 100%. Let me explain after a workout can I take a glass of water Volvic add sugar and oil to fill my energy quickly or not correct? As the evening into the night (23h-Midnight) when I'm not orange and I do not want to eat a whole fruit, do I have a glass of Volvic with sugar and the oil before returning to bed?

I want to say that I shall not want nutrients, I drink lots of orange juice, apples, olive oil and every day 5 egg yolks but sometimes it can happen I have no time to squeeze oranges or ate the fruit because I'm not at home ... But the water with sugar and oil and a very good alternative as there are white sugar has almost everywhere in this world and I read that it was absolutely 100% correct in the juice, but in water with the oil I do not know? As I have not the answer to my questions sometimes late at night in bed I feel my energy drop and hunger but I am sleeping and I try to sleep but if I can take a sip of Volvic (water) with sugar and oil while being 100% clear on this diet it would be top ...

thank you


Bonjour à tous,

Je veux savoir MRR pour être sur le chemin de 100% si elle est autorisée à prendre un verre d'eau avec le sucre blanc et l'huile d'olive pour l'énergie simple et correct sur le régime alimentaire de 100%. Laissez-moi expliquer, après une séance d'entraînement est-ce que je peux prendre un verre d'eau Volvic ajouter le sucre et l'huile pour remplir mon énergie rapidement cest correct? Comme le soir dans la nuit (23h-minuit) quand je n'ai pas d'orange et je n'ai pas envie de manger un fruit entier, je peux avoir un verre de Volvic avec le sucre et l'huile avant de retourner au lit?

Je veux dire que je ne manque pas de nutriments, je bois beaucoup de jus d'orange, pommes, huile d'olive et tous les jours les 5 jaunes d'œufs, mais parfois il peut arriver que je n'ai pas de temps de présser des oranges ou mangé le fruit, parce que je ne suis pas a la maison ... Mais l'eau avec le sucre et l'huile et une très bonne alternative car il ya le sucre blanc presque partout dans ce monde et j'ai lu qu'il était absolument correct à 100% dans le jus, mais dans l'eau avec l'huile, je ne sais pas? Comme je n'ai pas la réponse à mes questions, parfois tard dans la nuit dans le lit, je sens que ma baisse d'énergie et de la faim, mais je dors et je tente de dormir mais si je peux prendre une gorgée de Volvic (eau) avec le sucre et l'huile, tout en étant 100 % clair sur ce régime, il serait top ...

Merci
User avatar
RRM
Administrator
Posts: 8164
Joined: Sat 16 Jul 2005 00:01
Contact:

Re: Verre d'eau avec sucre et huile...? Correct ?

Post by RRM »

Nina75 wrote:sometimes it can happen I have no time to squeeze oranges ... water with sugar and oil
Yes, its totally ok.
I always make sure to have sufficient bottles filled with OJ in my fridge. (OJ with sugar easily lasts 48 hours)
I requires just a little planning.
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: d'eau + sucre ... water + sugar is ok?

Post by Nina75 »

Super thank you, yes you're lucky, I read in this forum that you receive boxes of oranges delivered to your home to a relatively low price and I have also seen that you had an incredible juicer! From us elsewhere (France) Santos. My Fruit juice is also effective but the price of oranges in my supermarket varies sometimes it is more expensive down times, right now it is relatively, oranges from Spain for 1, 20 euros per kilo which is well but sometimes I just not have time to squeeze oranges so it's good news for the water and sugar. Once again thank you and good evening. One last thing I do not know if you have an answer but since I lift weights I look better, the results are more convincing ... When I do not spanked sports diet worked very well but since I do 20-30 minutes of weight training every day I have a better complexion, I do not know what ...?!


Super merci, oui vous avez de la chance, j'ai lu dans ce forum que vous recevez des cartons d'oranges en livraison chez vous pour un prix relativement bas et j'ai aussi vue que vous aviez un presse agrumes incroyables !!! De chez nous d'ailleurs ( france ) Santos. Mon Presse Agrumes est efficace aussi mais le prix des oranges varies dans mon supermarché parfois c'est bas parfois c'est plus chère, en ce moment c'est relativement, des oranges d’Espagne pour 1, 20 euros le kilos ce qui est bien mais parfois j'ai pas le temps tout simplement de présser des oranges donc c'est une bonne nouvelles pour l'eau et le sucre. Encore une fois merci et belle soirée. Une dernière chose je ne sais pas si vous avez une réponse mais depuis que je fais de la musculation j'ai meilleur mine, les résultats sont plus convaincants... Quand je ne fessais pas de sport la diète marchait très bien mais depuis que je fais 20-30 minutes de musculation chaque jour j'ai un meilleur teint, je ne sais pas pourquoi...?!
User avatar
RRM
Administrator
Posts: 8164
Joined: Sat 16 Jul 2005 00:01
Contact:

Re: d'eau + sucre ... water + sugar is ok?

Post by RRM »

since I do 20-30 minutes of weight training every day I have a better complexion, I do not know what ...?!
Being physically active means increasing the blood flow, which is good for keeping your skin in a good condition.
Post Reply