Help me please

If you are not sure whether you are doing the diet right, create your own diet diary here, so others can take a look at it.
Nicolas75000
Posts: 17
https://cutt.ly/meble-kuchenne-wroclaw
Joined: Tue 08 Jun 2010 12:31

Post by Nicolas75000 »

Thank you very much RRM for your answers, OK thus after noon(south) to the office(desk) I can drink some orange juice accompanied with olive oil but I have to make sure to drink it suffisament for never missed energy, I can so eaten 2 apples meme time(weather) to fill up energy,

I Kookabura am francais and I use(get) an internet translator to translate and it is never precise.

RRM I am sorry but I did not very well understand about the juice after noon(south) to the office(desk), said I exactly what it is necessary to make for never missed energy just by consuming some orange juice and lhuile of olive from 10 am in the morning till 6 pm in the evening, thank you for your answers detailed(retailed) RRM as well as Oscar which my brought also precious information and Iris, thank you everybody. Ah yes in fact I am on your diet 100 % from Monday to Friday but the weekend only all day long except evening because I take my friend to the restaurant and we go out (alcohol etc.) And to part to ask a lot of oil dolive to the restaurant I make nothing else for compensated my pleasures, have you advice(councils) for eliminated fast? For compensated? The food which are really dangerous kind(genre) is better a dish(flat) of pate than a beefsteak chips or a burger? If you can help me a little. PS: I read your book(pound) and a lot of information I does not want to disturb you with questions déja rest(pose) but I would like(love) spoken directly(live) with you it is simpler, thank you for granting(tuning) me your time(weather) tt case.


Merci beaucoup RRM pour vos réponses , ok donc l'après midi au bureau je peux boire du jus d'orange accompagné d'huile d'olive mais je dois m'assurer d'en boire suffisament pour ne jamais manquait d'énergie , je peux aussi mangé 2 pommes en meme temps pour faire le plein d'énergie ,

Kookabura je suis francais et je me sers d'un traducteur internet pour traduire et ce n'est jamais précis.

RRM je suis désolé mais je n'ai pas très bien compris à propos du jus l'après midi au bureau , dites moi précisément ce qu'il faut faire pour ne jamais manquait d'énergie en consommant juste du jus d'orange et lhuile d'olive de 10H du matin à 18H soir , merci pour vos réponses détaillés RRM ainsi que Oscar qui ma apporté aussi des informations précieuses et Iris , merci tout le monde. Ah oui en fait je suis sur votre diète 100% du lundi au vendredi mais le week end seulement toute la journée sauf le soir car j'emmène ma copine au restaurant et nous sortons ( alcool etc....) et à part demander beaucoup d'huile dolive au restaurant je ne fais rien d'autre pour compensé mes plaisirs , avez vous des conseils pour éliminé vite ? pour compensé ? Les aliments qui sont vraiment dangereux genre il vaut mieux un plat de pate qu'un steak frites ou un burger ? Si vous pouvez m'aider un peu. PS: J'ai lu votre livre et beaucoup d'informations je ne veut pas vous déranger avec des questions déja poser mais j'aimerais parlé en direct avec vous c'est plus simple , merci de m'accorder votre temps en tt cas.
Iris
Posts: 508
Joined: Mon 08 Dec 2008 14:09
Location: Netherlands

Post by Iris »

What language are you guys communicating in? Dutch?
No, it's French :wink:
RRM je suis désolé mais je n'ai pas très bien compris à propos du jus l'après midi au bureau , dites moi précisément
You have to consume more energy at the office. So eat or drink more. When you drink juice, drink just a little every 10-20 minutes to make sure your blood sugar level remains stable.
Ah oui en fait je suis sur votre diète 100% du lundi au vendredi mais le week end seulement toute la journée sauf le soir car j'emmène ma copine au restaurant et nous sortons ( alcool etc....) et à part demander beaucoup d'huile dolive au restaurant je ne fais rien d'autre pour compensé mes plaisirs , avez vous des conseils pour éliminé vite ? pour compensé ? Les aliments qui sont vraiment dangereux genre il vaut mieux un plat de pate qu'un steak frites ou un burger ? Si vous pouvez m'aider un peu.
You could go to a japanese restaurant with her. Then you can order sashimi (raw fish) and orange juice.
You can order a salad in every restaurant. Beef can also be eaten raw, so you can also ask the waiter for raw steak.
Ofcourse it is best to consume as little dirty protein as possible, so well-done meat is the worst to eat. Also stay away from cheese. Bread and butter or oil is better regarding acne. French fries are also ok (and also for serotonin!) but ofcourse be careful with the mayonnaise (maybe take ketchup instead?)
And if you did eat a lot of cooked stuff, it is good to drink a lot of low-mineral water.
Nicolas75000
Posts: 17
Joined: Tue 08 Jun 2010 12:31

Post by Nicolas75000 »

Thank you very much for your answers Iris, OK for the juice, thus to take sips every 20 minutes.

Yes I know good Iris on but the problem it is that we dine (eat) Japanese everything in evenings (I sashimis , and she(it) salad), I could eaten by sahsimis everything in evenings for life but I smell that that the embète a little and I like(love) changed well once a week or two maximum. OK Iris thus to avoid proteins salts kind(genre) cooked meat and the cheese (kind(genre) dairy products) and the most less bad is pates, breads, chips also etc. salad. I like to put a lot of dolive oil in the bread on pates, it is correct? I believe that yes. OK for the water later. And at the level of the alcohol I believe that he(it) is to disadvise of hanging food and after but it is necessary to drink a lot of water, that's right?

Thank you Iris.


Merci beaucoup pour votre réponses Iris , ok pour le jus , donc prendre des petites gorgées toutes les 20 minutes.

Oui je sais Iris bien sur mais le problème c'est qu'on dine (mange) japonais tout les soirs ( moi sashimis et elle salade ) , moi je pourrais mangé des sahsimis tout les soirs à vie mais je sens que ça l'embète un peu et j'aime bien changé une fois par semaine ou deux maximum. Ok Iris donc éviter les protéines sale genre viande cuite et le fromage ( genre les produits laitiers ) et les moins pire sont les pates , le pains , les frites aussi etc.... les salade. J'aime bien mettre beaucoup d'huile dolive dans le pain sur les pates, c'est correct ? Je crois que oui. Ok pour l'eau après. Et au niveau de l'alcool je crois qu'il est déconseiller de manger pendant et après mais il faut boire beaucoup d'eau, c'est ça ?

Merci Iris.
Nicolas75000
Posts: 17
Joined: Tue 08 Jun 2010 12:31

Post by Nicolas75000 »

I espere that my English is understandable, I repeat that I use an internet translator and that my the rather knackered air(sight).

J'espere que mon anglais est compréhensible , je répète que j'utilise un traducteur internet et ça ma l'air assez naze.
User avatar
RRM
Administrator
Posts: 8164
Joined: Sat 16 Jul 2005 00:01
Contact:

Post by RRM »

Nicolas75000 wrote:ok pour le jus , donc prendre des petites gorgées toutes les 20 minutes.
The quantity that you have in mind is probably not accurate,
so you must keep in mind that you must adjust the quantity to your energy needs.
Please closely monitor your energy needs, and act accordingly.
je sens que ça l'embète un peu et j'aime bien changé une fois par semaine ou deux maximum.
You can go to any restaurant; she can eat anything and you just take a salad.
les moins pire sont les pates , le pains , les frites
Do you have acne?
If not; why do you want to try this diet?
Nicolas75000 wrote:J'espere que mon anglais est compréhensible
Most of it is, but luckily we can also read your french when its not.
Nicolas75000
Posts: 17
Joined: Tue 08 Jun 2010 12:31

Post by Nicolas75000 »

OK I am going to pay attention on my energy, at the level of the acne I moin it a lot since I began the diet(regime) walk(work) to 100 percent thus I am satisfied. It is my refuge.

I would like to take a salad of tomato cucumber and lawyer(avocado) to the restaurant but the restaurants which proposes this kind(genre) of salad is rare and I noticed that any salad contains in a food bad kind(genre) (lettuce, asparagus, artichaud, ouefs hard) thus there I tell quiite to eat bad as much it to please with another dish(flat), in moin than to take a salad containing vegetables is a lot moiin risked that another dish(flat), I do not know RRM.

Thank you for all your answers.

Ok je vais faire attention à mon énergie , au niveau de l'acné j'en ai beaucoup moin depuis que j'ai commencé le régime marche à 100 pour cent donc je suis content. C'est mon refuge.

J'aimerais prendre une salade de tomate concombre et avocat au restaurant mais les restaurants qui propose ce genre de salade sont rare et j'ai remarqué que n'importe quelle salade contient à un aliment mauvais genre ( laitue , asperge , artichaud , ouefs dur ) donc là je me dis quiite à manger mauvais autant ce faire plaisir avec un autre plat , à moin que prendre une salade contenant des légumes est beaucoup moiin risqué qu'un autre plat , je ne sais pas RRM.

Merci pour toutes vos réponses.
User avatar
Oscar
Administrator
Posts: 4350
Joined: Mon 15 Aug 2005 00:01

Post by Oscar »

Beaucoup de temps c'est possible de commander quelque chose pas sur la carte. Quand ils ont des avocats, c'est possible de preparer une salade de tomate, concombre et avocat. Restaurants Italienne peuvent avoir un carpaccio, et en quelque restaurants c'est possible de commander le poisson cru (saumon par example).

Je crois RRM voulait dire de commander n'importe quelle salade a la carte.

<edit by RRM>Translation: Most of the time its possible to order something from the menu.
When they have avocadoes, for example, they may be willing to prepare you a tomato-cucumber-avocado salad.
An italian restaurant might have carpaccio and in some restaurants you may order fish (like salmon) from the menu raw.

I think RRM meant to say that you can order any salad from the menu.</edit by RRM>
Nicolas75000
Posts: 17
Joined: Tue 08 Jun 2010 12:31

Post by Nicolas75000 »

Ok thank you Oscar
User avatar
RRM
Administrator
Posts: 8164
Joined: Sat 16 Jul 2005 00:01
Contact:

Post by RRM »

Oscar, im sure many of us can read french, but not everybody!
So, when you reply, can you please do that (also) in English, so that it may be of use for everybody?
User avatar
Oscar
Administrator
Posts: 4350
Joined: Mon 15 Aug 2005 00:01

Post by Oscar »

Hehe, sure ;)
Post Reply