Aide, Help

There are lots of rules you can break; so thats what happens a lot...
Post Reply
User avatar
Oscar
Administrator
Posts: 4350
https://cutt.ly/meble-kuchenne-wroclaw
Joined: Mon 15 Aug 2005 00:01

Re: Aide, Help

Post by Oscar »

Abicahsoul is correct. Eating protein late at night is fine. I'm not aware of a problem when eating fiber after 8pm.
Btw, we're all quite busy, so don't worry if we don't answer right away, and try to have a little patience.
User avatar
RRM
Administrator
Posts: 8164
Joined: Sat 16 Jul 2005 00:01
Contact:

Re: Aide, Help

Post by RRM »

We will always answer you,
even though sometimes it may take a little longer.
You should install in Los Angeles you will make a fortune with your diet on movie stars
Im not interested in making money that way (selectively providing information).
This website is much nicer; nobody has to pay and everybody can benefit (after searching properly).
Information belongs to all of us.
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

Yes I know this is not your priority, and I respect it very much if I could get the money I spend on dermatology and you give it to the place I would not hesitate one second. Oscar thank you so it's perfectly okay to eat them later when I get home later, thank you .....


Oui je sais que ce n'est pas votre priorité et je respecte beaucoup ça, si je pouvais récupérer l'argent que j'ai dépenser en dermato et vous le donnez à la place je n'hésiterais pas une seconde. Merci Oscar donc il est parfaitement correct de les consommer tard quand je rentre tard, merci.....
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

Tell me I'm on the diet 100% but there is one thing that I have not included in this diet is sugar, now that I have returned to work, what I do is a bottle of 1.5 liters of orange juice and 5-6 tablespoons of olive oil, that's the office, if I eat fruit (peel) as tomato, melon, peaches and nectarines with oil wellsur. Now sometimes I have little energy down so I learned to take a sip of juice, but I feel that I need sugar, adding sugar to my bottle because I do not but still I'm sure I would have more energy available with the juice in it. My questions about sugar and I have a really clear view:

1) It is refined white sugar that can be purchased anywhere, right ...? Here is a link, it's just to be sure! : http://www.telemarket.fr/dynv6/produit/ ... 1-kg.shtml

Stupid question but what do you use sugar or MRR Oscar?

2) I feel it will be of great help during my workout in my juice

3) If I use it because I fear for my skin, do this may cause a risk to sensitive skin and it is impossible that sugar causes acne, knowing that if I it will only use it in my OJ with lots of olive oil to avoid you know too much fluctuation in the blood because it I know it's not good for the skin. So is the sugar in the Olympics with the oil can be risky for the skin or it is not at all may even contrary it is better for the skin because it is energy and more in the juice. And of course it will be taken into sip too. Here is why and when I type white sugar on google I see danger when it is an excellent source for our brain and muscle energy?! Voila thank you to all


Dites moi, je suis sur le régime 100% mais il y a une chose que je n'ai toujours pas inclus dans ce régime est le sucre, maintenant que j'ai repris le travail, ce que je fais c'est une bouteille de 1.5 litres de Jus d'orange ainsi que 5-6 cuillère a soupe d'huile d'olive, ça c'est au bureau, sinon je mange des fruits (peler) comme la tomate, melon, pêches et nectarines avec l'huile bien sur. Maintenant parfois j'ai des petites descente d'énergie donc j'ai appris a prendre une gorgée de jus, mais je sens que j'ai besoin de sucre, d'ajouter a ma bouteille du sucre car je ne les jamais fait encore mais je suis sur que j'aurais plus d'énergie disponible avec le jus en elle. Mes questions sur le sucre et j'aimerais avoir un avis vraiment clair:

1) Il s'agit de sucre blanc rafiner qu'on peut acheter n'importe ou, c'est bien ça...? Voici un lien, c'est juste pour être sur ! : http://www.telemarket.fr/dynv6/produit/ ... 1-kg.shtml

Question bête mais quelle sucre utilisez-vous MRR ou Oscar ?

2) Je sens qu'il va être d'une grande aide lors de mes séances de sport dans mon jus

3) Si je l'utilise pas c'est parce que j'ai peur pour ma peau, est-ce que cela peut causer un risque pour les peaux sensibles ou il est impossible que le sucre cause l'acné, sachant que si je l'utilise ça sera uniquement dans mon JO et avec beaucoup d'huile d'olive pour évitez vous savez une fluctuation trop importante dans le sang car ça je sais que c'est pas bon pour la peau. Donc est-ce que le sucre dans le JO avec l'huile est peut être risquer pour la peau ou cela n'est pas du tout risquez même au contraire c'est mieux pour la peau car c'est de l'énergie en plus dans le jus. Et bien sur ça sera pris en petite gorgée aussi. Voila et pourquoi quand je tape sucre blanc sur google je vois danger alors que c'est une excellent source pour notre cerveau et pour l'énergie musculaire ?! Voila merci a tous
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

Ah yes, what is the amount of sugar to put in 1.5 gallons of orange juice, knowing that for 1.5 liter of juice I put 5-7 tablespoon of oil. Do I have to put the same amount of oil in my juice as sugar or more sugar compared to oil, for example: 1.5 liter: 6 tablespoons olive oil 8 tablespoons tablespoons white sugar .... I speak tablespoon because I do not understand your grams (G) and I have nothing to measure it with me as I do not have a microwave or stove too! LOL!

Oscar what your sugar intake for a bottle of 1.5 liter and 1 liter MRR you? I would like it to be clear, and it poses no danger to the skin sugar? I'm sorry I'm a little confused the!


Ah oui, est quelle est la quantité de sucre à mettre dans 1.5 litres de jus d'orange, sachant que pour 1.5 litre de jus je mets 5-7 cuillère a soupe d'huile. Est-ce que je dois mettre la même quantité d'huile dans mon jus que de sucre, ou plus de sucre comparer a l'huile, par exemple: 1.5 litres: 6 cuillères a soupe d'huile d'olive et 8 cuillère a soupe de sucre blanc.... Je parle en cuillère a soupe parce que je ne comprends rien a vos grammes (G) et je n'ai rien pour mesurer ça chez moi comme je n'ai pas de micro ondes aussi ni de poêle !! LOL !

Oscar quelle est votre consommation de sucre pour une bouteille de 1.5 litres et 1 litres, MRR vous ? J'aimerais que ça soit clair, et ça ne pose aucun danger pour la peau le sucre ? Je suis désoler je suis un peu confus la !!!
User avatar
Oscar
Administrator
Posts: 4350
Joined: Mon 15 Aug 2005 00:01

Re: Aide, Help

Post by Oscar »

Yes, it's white refined sugar, like in your link. Sugar doesn't cause acne.
I use 1 tablespoon of sugar for 650ml OJ, so for 1,5liter that would be 7 teaspoons (2 1/3 tablespoon).
Technically you'd need more oil if you use extra sugar, but 5-7 tablespoons should be plenty.
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

Oh thank you so much Oscar for your quick response, ok fine Let's go, lets go!!

Thank you .... In fact it is even better for the skin to use sugar in the juice, and finally to the global energy because in my juice before I put the oil and I had plenty of energy but now properly since morning I use white sugar and I feel better more energy ready to conquer the world, lol, I would have to introduce it early because I had too much energy down sometimes and I was dizzy sometimes little low and slow and I think it's not good but now with the sugar in my 1.5 liter of juice with the oil I feel I'm going to be all the time and energy that's great news, you MRO to 1.5 liters how many tablespoon of sugar or tea?


Oh merci beaucoup Oscar pour votre réponse rapide, ok très bien allon y , lets go !!!!

Merci.... En fait il est même préférable pour la peau d'utiliser le sucre dans le jus, enfin pour l'énergie globale car avant dans mon jus je ne mettais que l'huile et je ne manquais pas d'énergie à proprement mais maintenant depuis ce matin j'utilise du sucre blanc et je me sens mieux plus énergétique prêt a conquérir le monde, lol, j'aurais du l'introduire au début car j'ai eu trop de descente d'énergie parfois et j'étais étourdie parfois un peu faible et lent et je pense que ce n'est pas bon mais maintenant avec le sucre dans mon 1.5 litres de jus avec l'huile je sens que je vais être énergétique tout le temps et ça c'est une grande nouvelle, MRR vous pour 1.5 litres combien de cuillère a soupe ou de thé de sucre ?
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

Thank you .... In fact it is even better for the skin to use sugar in the juice ?

Is a Question...?
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

In fact the key to this system (compared to my personal experience) is really the orange juice and sugar and oil, sugar very important in the juice (I just noticed that now AIIIIEEEE! !) Finally I think it's because of this that: will allow me to stay at 100%, not lack energy at any time therefore continue to be motivated to follow this diet and this not to discourage not to have cravings for food munch, to be very useful for sports sessions, to a bottle or two and take it to the office which is very convenient, not really I think the OJ and sugar and oil have a very very important in this regime and especially in the long term and as I saw in another post add sugar in it is the day and night (unfortunately I add that yesterday in my juices, but as another post said this is the day and night, just take a sip and you are finally top the day and night!!). Here it is only my opinion but the OJ is very useful, of course when you're at home is different you can eat all the fruit you want, but OJ is a great help .... . Voila !!!!!



En fait la clef de ce régime ( par rapport a mon expérience personnel ) c'est vraiment le jus d'orange et le sucre et l'huile, sucre très important dans le jus (je viens de le remarquer que maintenant, AIIIIEEEE !!!! ) enfin je pense que c'est grâce à ça qui : va me permettre de rester à 100%, de ne pas manquer d'énergie à aucun moment donc de continuer à être motiver à cette suivre cette diète et de ne pas décourager, de ne pas avoir de fringales pour les aliments munch, d’être très utile pendant des séances de sport, de faire 1 bouteille ou deux et de le prendre au bureau c'est qui est très pratique, non vraiment je pense que le JO et sucre et huile ont une place très très importante dans ce régime et surtout sur le long terme et comme je l'ai pu voir dans un autre poste ajoutez du sucre en lui c'est le jour et la nuit ( malheureusement je l'ai ajouter que hier dans mon jus mais comme disait l'autre poste c'est effectivement le jour et la nuit, il suffit de prendre une petite gorgée et vous êtes au top enfin le jour et la nuit !!!! ). Voila ce n'est que mon avis mais le JO est très utile, bien sur quand on est à la maison c'est différents on peut manger tout les fruits que l'on veut mais JO est d'une grande aide..... Voila !!!!!
User avatar
RRM
Administrator
Posts: 8164
Joined: Sat 16 Jul 2005 00:01
Contact:

Re: Aide, Help

Post by RRM »

Nina75 wrote:Thank you .... In fact it is even better for the skin to use sugar in the juice ?

Is a Question...?
No, it doesnt matter.
But if the sugar helps you to keep the diet, it is better, of course.
For me, the sugar is essential.
Nina75 wrote:the key to this system ... is really the orange juice and sugar and oil, sugar very important in the juice
Yes, with the sugar is much easier to get enough energy and to feel energetic all the time.
to be very useful for sports sessions
Yes, you need plenty of sugars for sports.
I use A LOT of sugar in my juices.
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

Ok merci beaucoup MRR, quand vous dites beaucoup c'est comme les doses de Oscar ou plus ? pour 1.5 litres vous utilisez combien de cuillères a thé comparativement ?


Ok thank you very much MRO, when you say it's much like the Oscar or more doses? to 1.5 liters using how many teaspoons compared?
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

MRR:No, it does not matter.
But if the sugar helps to maintain the diet, it is better, of course.
For me, sugar is essential.

Yes in fact I use it since Saturday and as I say the third time it's really a huge difference! I just feel a lot better so it really motivates to continue to 100% on this diet because you really feel perfectly well, but I wanted to know if it was okay, I'm very happy.


MRR :Non, il n'importe pas.
Mais si le sucre vous aide à maintenir le régime alimentaire, il vaut mieux, bien sûr.
Pour moi, le sucre est indispensable.

Oui en fait je l'utilise depuis samedi et comme je dis pour la troisième fois ça fait vraiment une différence énorme ! Je me sens tout simplement beaucoup mieux donc ça motive vraiment à continuer à 100% sur ce régime car on se sent vraiment bien parfaitement bien, mais je voulais savoir si c'était correct, je suis très content.
User avatar
RRM
Administrator
Posts: 8164
Joined: Sat 16 Jul 2005 00:01
Contact:

Re: Aide, Help

Post by RRM »

Yes, and of course you dont need as much energy as i do.
So, 6-7 spoons may be perfect for you,
but you can add as much as you want.
When you put too much sugar in the juice,
you will notice that your body doesnt like it.
If your body likes it, its ok.
Nina75 wrote:when you were 25 years and that you follow your diet: apples, olive oil, white sugar and free amino acids you use what type of apple to eat granny smith, pink lady, golden, royal gala ... .?
It really doesnt matter.
Its too much restrictive, and it was only an experiment.
After that i found out that one can eat a lot more,
which resulted in this diet.
When no time unfortunately to prepare the orange juice and sage instead of pressing 2 lemon yellow in 1.5 liter of Volvic and add sugar and olive oil ...? (Only when one has no time of course)
Sure, you can do that in case of emergency, but dont put in the lemon juice.
Its best to put sugar in hot water, so that it dissolves better.
Then later you put in some drops of oil.
But this is pure energy without any vitamins and minerals, so only for emergencies.
Nina75
Posts: 170
Joined: Sat 25 Jun 2011 20:07

Re: Aide, Help

Post by Nina75 »

Quite clear, as always MRR, thank you, oh no not worry I stay on this diet it is wonderful I will not change for the one you fesiez when you were 25 years was just to know what variety of apple you eat at this time on the last diet you at 25 years but stay on WAI worry, ah agreement for water and sugar and lemon oil but not in it then? Just water, sugar and oil then when troubleshooting.

MRR thank you for the quick response.


Tout à fait clair, comme toujours MRR, merci beaucoup, ah non vous inquiétez pas je reste sur ce régime il est merveilleux je ne vais pas changer pour celui que vous fesiez quand vous aviez 25 ans c'étais juste pour savoir quel variété de pomme manger vous à cet époque enfin sur le régime que vous pratiquez a 25 ans mais je reste sur le WAI vous inquiétez pas, ah d'accord pour l'eau et le sucre et huile mais pas de citron dedans alors ? Juste de l'eau, sucre et huile alors en cas de dépannage.

Merci MRR pour cette réponse rapide.
User avatar
RRM
Administrator
Posts: 8164
Joined: Sat 16 Jul 2005 00:01
Contact:

Re: Aide, Help

Post by RRM »

Nina75 wrote:ah d'accord pour l'eau et le sucre et huile mais pas de citron dedans alors? Juste de l'eau, sucre et huile alors en cas de dépannage.
Exactly!
Post Reply